Školka pro štěňátka, 2.lekce

18.12.2011 13:00

Ahoj všem,

dneska jsme s paničkou znovu vyrazili do školky. Dneska to bylo zase fajn. Nejdřív jsme si pořádně pohráli s kamarádama a pak hurá na trénink poslušnosti, k noze, přivolání, sedni lehni, to už celkem zvládám, ale čím víc se tvářím, že to moc neumím o to víc dostanu dobrůtek. Nově jsme dnes zkoušely zastavit u obrubníku a přejít silnici na povel, ha ha, proč jako?Co když na druhé straně bude něco zajímavého? To mám jako čekat?:) A pak zase agility, kladina a áčko, to je nejlepší, za to se dává spousta dobrůtek:), panička nakoupila sušné masíčko, ta ví, co já rád:) a pak jsme šli zase do haly a tam byly tunely, ty mám moc rád, probíhal jsem z jednoho do druhého a nechtělo se mi skončit, nakonec jsem si vyzkoušel nějaký podinvný tunel(látkový), ale taky bez problému, panička byla štěstím bez sebe, že mi to tak jde...:) Tak já se loučím a zase přístě:) Mějte se krásně