Koupě psích botiček:)

11.02.2012 00:23

Rozhodla jsem se napsat o tom, jak jsem nedávno Tobíkovi koupila psí botičky.Ještě než do mého žiota zavítal Tobi, říkala jsem si, že bych boty psovi NIKDY nekoupila a asi bych se i smála tomu, kdo mu je pořídí. Jenže po zkušenostech z minulého týdne jsem musela svůj názor radikálně změnit, když jsem viděla, jak v té slané "břečce" psí ťapičky hodně trpí, musela jsem vše přehodnotit. Chodíme s Tobíkem hodně v centrru Prahy, protože tam pracuji a solení chodníků a silnic je zde teď na denním pořádku. Zpočátku to celkem šlo, Tobí měl ťapičky jen hodně vysušené, tak jsme mazaly a mazaly, ale pak to nějak přestalo stačit a Tobí párkat šlápnul do nějaké té slané louže a začal brečet bolestí... A já se rozhodla, že se na ty nevěřícné pohledy lidí můžu vyprdnout a že Tobímu prostě boty pořídím. Nekteří lidé se smějí, jiní kroutí hlavou, ale já vím, že Tobíkovi je teď líp. On si na ně beztak velmi rychle zvykl. Ještě nedávno nechtěl ani ven,když tu teď máme sněhu jako na horách, teď když má botky, nožičky ho nezeboou a je venku celkem rád:) Teď už vím, že botičky nejsou vždy jen módní doplněk...:)