Naše první návštěva na cvičáku

11.12.2011 13:00

Dnes jsem poprvé s paničkou vyrazil na cvičák do OSA Panda do školky pro štěňátka. Byla to sranda:), počasí krásné, sluníčko svítilo, ale zima byla. Začali jsme povelem k noze, ten ale vůbec neumím a navíc po mně panička chtěla, abych si sedl u nohy na zem, v tý zimě....! Víte, jak to studělo???. Pak přišlo na řadu přivolání, to zvládám bravurně:P, to se musím pochlubit. Když panička zavolá, hned přiběhnu a pak vždycky dostanu nějakou tu dobrůtku:) Poslední bylo "zůstaň" a to mi taky moc nešlo, vůbec nechápu, proč bych měl někde zůstat, stejně chci jít vždycky všude s paničkou...

A pak jsme šli na agility, to bylo nejlepší, probíhání tunelů mě baví...Nejdřív jsem si nebyl moc jistý, ale jak jsem viděl ostatní, tak jsem se přetal bát...Nejraději bych probíhal jenom tunely, ale spojit s nějakou tou skočkou mi taky nedělá vůbec problém:D Pak jsem si ještě pohrál s novýma kamarádama a byl čas jít domů. Už se těším na další hodinu:)